Οι άνθρωποι της επικοινωνίας των κομμάτων στο δρόμο για την κάλπη




Τα στελέχη, οι επικοινωνιολόγοι και οι εταιρείες που έχουν αναλάβει την χάραξη της επικοινωνιακής στρατηγικής για τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου.


ΣΥΡΙΖΑ: Οι άνθρωποι του Αλέξη


Ο Α. Τσίπρας θα προτάξει το δίπολο το «νέο εναντίον του παλαιού» και όλη η ηγετική ομάδα θα υποστηρίξει ότι το παλιό πολιτικό σύστημα «θα προβάλει ένα δήθεν καινούριο πρόσωπο», ωστόσο δεν θα πρόκειται παρά για το «ίδιο φθαρμένο πολιτικό προσωπικό, του οποίου η διακυβέρνηση έφερε τη χώρα σε άθλια κατάσταση».

Επικεφαλής της επικοινωνιακής καμπάνιας αναλαμβάνει ο Νίκος Παππάς. Στο επιτελείο μετέχουν επίσης ο στενός συνεργάτης του Αλέξη Τσίπρα Πάνος Σκουρλέτης, ο μέχρι πρότινος διευθυντής του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού Άγγελος Τσέκερης, ο Νίκος Φίλης, ο αρθρογράφος (και λογογράφος του Α. Τσίπρα) Θανάσης Καρτερός, ο ΓΓ ενημέρωσης Λευτέρης Κρέτσος, η Ράνια Σβίγγου, ο Κώστας Πουλάκης, αλλά και η Ζωή Χαλιδιά. Όνομα-έκπληξη στην προεκλογική εκστρατεία-εξπρές αποτελεί και η συμμετοχή του δημοσιογράφου Κώστα Αρβανίτη.

Την εκπροσώπηση του κόμματος αναλαμβάνει η απερχόμενη κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη ενώ θέση συμβούλου για την εκστρατεία αναμένεται να έχει ο επικοινωνιολόγοςΔημήτρης Τζιώτης.

Επίσης, πληροφορίες θέλουν τον ΣΥΡΙΖΑ να συνεργάζεται με την διαφημιστική εταιρεία LOWEγια τα τηλεοπτικά spots.


ΝΔ: Συστράτευση και στην επικοινωνία

Στη Ν.Δ. ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης θα ποντάρει στον πολιτικό επαναπατρισμό ψηφοφόρων του σκληρού πυρήνα του νεοφιλελεύθερου χώρου με τον Νίκο Καραχάλιο να είναι ο επικεφαλής της «γαλάζιας» στρατηγικής.

Ο γνωστός επικοινωνιολόγος Γιώργος Φλέσσας της Civitas έχει αναλάβει επιτελικό ρόλο ενώ την προσπάθεια, σύμφωνα με πληροφορίες συνδράμουν τόσο η V+O του Θωμά Βαρβιτσιώτη και του Γιάννη Ολύμπιου όσο και η Αλεξία Μπακογιάννης της aia relate.

Eπίσης, δεδομένη θεωρείται και η συμμετοχή του Ευτύχη Βαρδουλάκη στον στρατηγικό σχεδιασμό ενώ ρόλο αναμένεται να έχουν και οι Δημήτρης Μαύρος και Χρήστος Κερασιώτης τηςBlack Cherry.

Επιπρόσθετα, η admine αναμένεται να αναλάβει τα social media της καμπάνιας ενώ πληροφορίες θέλουν και τον Περικλή Πηλείδη να επιστρέφει στην «μάχη»

Στενοί συνεργάτες του Βαγγέλη Μειμαράκη για τις προεκλογικές του εμφανίσεις θα είναι ο Γιάννης Χατζής και ο (πρωήν συνεργάτης του Κώστα Καραμανλή) Ανδρέας Αθανασίου ενώ συντονιστικό ρόλο στο προεκλογικό επιτελείο θα έχουν οι Σωτήρης Κορομάντζος, Πελοπίδας Καλλίρης, Κώστας Τσιμάρας και Μενέλαος Δασκαλάκης.


Ποτάμι: Στα χέρια γυναικών

Ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης έχει αναθέσει στην Λίνα Παπαδάκη και την Μαρίνα Μπεκιάρη την ευθύνη για τις προεκλογικές εμφανίσεις τόσο του ίδιου όσο και των υπόλοιπων εκπροσώπων του κόμματος και γενικότερα του επικοινωνιακού κομματιού του κόμματος. Ο Γεράσιμος Γεωργάτος από την άλλη είναι υπεύθυνος για το οργανωτικό κομμάτι. Επίσης, πληροφορίες θέλουν την Initiative να συνεργάζεται με το κόμμα για το media planning και στον digital τομέα.


ΠΑΣΟΚ: Με βοήθεια…Λαλιώτη

Η (κάτω από άκρα μυστικότητα) αρωγή του Κώστα Λαλιώτη στην χάραξη της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΠΑΣΟΚ είναι η «είδηση» αυτών των εκλογών. Το «θείο βρέφος» αναμένεται να βοηθήσει τον νεαρό εκπρόσωπο Παύλο Χρηστίδη τον οποίο πλαισιώνουν ο Μανώλης Όθωνας, ο Θεόδωρος Παπαθεοδώρου και ο Μιλτιάδης Παπαϊωάννου.


ΛΑΕ: Ποντάροντας στο iskra.gr

Επικεφαλής της επικοινωνιακής ομάδας της Λαϊκής Ενότητας έχει αναλάβει ο Κώστας Ήσυχος ενώ ο Άκης Μπαδογιάννης είναι υπεύθυνος για το iskra.gr. H Δήμητρα Κοκκαλιάρη έχει αναλάβει τα Δελτία Τύπου ενώ ο Αλέκος Καλύβης επιμελείται το ιδεολογικά κείμενα.