Την επέκταση της πρωτοβουλίας που ξεκίνησε πέρσι από την Κρήτη με στόχο να βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα διαδικτυακά εργαλεία και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους ανακοίνωσε η Google.
Η πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» πραγματοποιείται σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, επεκτείνεται πλέον στην Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες, τα νησιά του Ιονίου, τη Μακεδονία, τα Δωδεκάνησα και την Αττική, όπου θα πραγματοποιηθούν ειδικά σεμινάρια.
Το πρόγραμμα είχε ξεκινήσει τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Κρήτη και περισσότερες από 650 τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία και τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικά. «Όπως αναφέρθηκε στη σχετική συνέντευξη Τύπου, η ενίσχυση της παρουσίας του ελληνικού τουρισμού στο Διαδίκτυο αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία, δεδομένου ότι στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.
Η πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» πραγματοποιείται σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, επεκτείνεται πλέον στην Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες, τα νησιά του Ιονίου, τη Μακεδονία, τα Δωδεκάνησα και την Αττική, όπου θα πραγματοποιηθούν ειδικά σεμινάρια.
Το πρόγραμμα είχε ξεκινήσει τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Κρήτη και περισσότερες από 650 τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία και τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικά. «Όπως αναφέρθηκε στη σχετική συνέντευξη Τύπου, η ενίσχυση της παρουσίας του ελληνικού τουρισμού στο Διαδίκτυο αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία, δεδομένου ότι στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.