Η μακάβρια διαφήμιση της Malaysia Airlines

«Ποια είναι τα πράγματα που θέλεις να κάνεις πριν πεθάνεις;» Απάντησε και κέρδισε δωρεάν εισιτήρια για την Αυστραλία ή τη Νέα Ζηλανδία... Ατυχής αν όχι μακάβριος μπορεί να χαρακτηριστεί ο διαγωνισμός της Malaysia Airline προκειμένου να βελτιώσει το προφίλ της μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε τη Δευτέρα και ονομάζεται «η απόλυτη bucket list», (λίστα που περιλαμβάνει πράγματα που θέλει κάποιος να δει, να κάνει ή να επιτύχει προτού πεθάνει).
Οι συμμετέχοντες έπρεπε να απαντήσουν με μέγιστο 500 λέξεις στην εξής ερώτηση: «Τι θα θέλατε να επιτύχετε από τη δική σας bucket list και γιατί». Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες, με πολλούς να κάνουν λόγο για αρρωστημένο αστείο, υποχρεώνοντας την εταιρεία, αν μη τι άλλο, να τροποποιήσει τον τίτλο της προωθητικής καμπάνιας.
klik imerisia.gr