Δύσκολοι καιροί για τη digital ενημέρωση…

Τι κι αν θεωρήθηκε σαν «το επόμενο βήμα» στην ενημέρωση, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 100.000 συνδρομητές; Τα νούμερα της The Daily δεν ικανοποίησαν τη News Corp που αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας της…
Η The Daily αποτέλεσε την πρώτη εφαρμογή εφημερίδας, που δημιουργήθηκε από τη News Corp αποκλειστικά και μόνο για χρήση στην ταμπλέτα iPad της Apple. Πρόσβαση σε αυτή, είχαν οι χρήστες της ταμπλέτας σε Ηνωμένες Πολιτείες και Αυστραλία. Αρχικά, το λανσάρισμά της είχε προγραμματιστεί για τον Ιανουάριο του 2011, στο Σαν Φραντσίσκο, ωστόσο η News Corp και η Apple αποφάσισαν από κοινού να το καθυστερήσουν. Έτσι, προωθήθηκε λίγες ημέρες μετά, στις 2 Φεβρουάριου του 2011 στη Νέα Υόρκη.

Η πορεία της ηλεκτρονικής εφημερίδας τελούσε υπό στενή παρακολούθηση από τον Ιούλιο του 2012, λόγω της απογοητευτικής της απόδοσης. Παρά το γεγονός πως είχε καταγράψει περισσότερες από 100.000 πληρωμένες συνδρομές προς 0,99 δολάρια την εβδομάδα, ή 39,99 δολάρια το χρόνο, η ετήσια «τρύπα» ανερχόταν σε 30 εκατομμύρια δολάρια, καθώς, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, ο αριθμός των συνδρομών έπρεπε να αγγίζει τις 500.000 για να γίνει βιώσιμο το εγχείρημα! 
Έτσι, στις αρχές Δεκεμβρίου, χωρίς να έχουν συμπληρωθεί ούτε δυο χρόνια από την διαδικτυακή της κυκλοφορία, η News Corp ανακοίνωσε πως η The Daily θα προχωρούσε σε αναστολή των επιχειρήσεών της από τις 15 του ίδιου μήνα, στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης των περιουσιακών της στοιχείων. Μάλιστα, ο CEO του μιντιακού κολοσσού, Rupert Murdoch δικαιολόγησε την απόφαση αυτή, τονίζοντας πως… «η The Daily δεν κατάφερε να αποκτήσει μεγάλο κοινό μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, προκειμένου να μας πείσει για τη βιωσιμότητά της σε βάθος χρόνου». Κι όλα αυτά, ενώ… «από τη στιγμή που τη λανσάραμε, αποτελούσε ένα τολμηρό πείραμα στο χώρο των ψηφιακών εκδόσεων και ένα φανταστικό όχημα καινοτομίας».
Σε αυτό το σημείο, αξίζει να επισημανθεί πως η The Daily απασχολούσε προσωπικό 120 ατόμων (δημοσιογράφοι και τεχνικοί), αρκετοί εκ των οποίων θα απορροφηθούν σε άλλα μέσα του ομίλου. Έτσι, ο editor-in-chief Jesse Angelo θα μετακινηθεί στην Post και ο publisher Greg Clayman θα ηγηθεί των ψηφιακών δραστηριοτήτων μιας νέας εκδοτικής εταιρείας που θα ανοίξει, υπό τη σκέπη της News Corp. Νωρίτερα μέσα στον χρόνο, η The Daily είχε περικόψει το προσωπικό της κατά 1/3…  
Το highlight…
Η σημαντικότερη στιγμή της The Daily, σε αυτούς τους 22 μήνες παρουσίας της στο mobile περιβάλλον, ήταν η αποκλειστική αποκάλυψη της ταυτότητας της εργαζόμενης στη National Restaurant Association (Karen Kraushaar), η οποία είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από τον CEO του οργανισμού και υποψηφίου για την προεδρεία του Κόμματος των Ρεπουμπλικανών, Herman Cain.   klik advertising