Ποιές είναι οι πιο αποτελεσματικές καμπάνιες;

Ορισμένες από τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες των τελευταίων ετών, παρουσιάστηκαν στη διάρκεια των Effie Seminars, την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου.
Μια εβδομάδα πριν την πραγματοποιήση της τελετής απονομής των Effies Hellas 2012 (Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής), έλαβαν χώρα, σε άιθουσα του κολλεγίου Alba, τα σεμινάρια Effie Hellas 2012. Στη διάρκειά τους, σημαντικές προσωπικότητες του χώρου της επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο, παρουσίασαν βραβευμένες καμπάνιες, μίλησαν για τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί σήμερα στον ελληνικό χώρο και ανέλυσαν τα στοιχεία που οδηγούν στην επιτυχημένη και αποτελεσματική δημιουργική επικοινωνία.


Το μέλος της ΟΕ των Effie Hellas 2012 και Strategy & Business Development Director της Atnet, Θωμάς Μούζας, ήταν ο συντονιστής της εκδήλωσης, που ξεκίνησε με την παρουσίαση της καμπάνιας Curators of Sweden (Gold Euro Effie 2012) από τον Business Director & Founding Partner της σουηδικής διαφημιστικής εταιρείας Volontaire, Klaus Hahn.
Εν συνεχεία, ο Δ/νων Σύμβουλος της MRB Hellas, Δημήτρης Μαύρος, ανέλυσε τις βασικές αρχές της Αποτελεσματικής Επικοινωνίας και η Account Director της Millward Brown RI, Άγκι Βασιλείου παρουσίασε τα αποτελέσματα μελέτης για τα χαρακτηριστικά της δημιουργικής διαφήμισης.
Ακολούθησαν παρουσιάσεις άλλων βραβευμένων καμπανιών, σε παγκόσμια κλίμακα από τον Planning Director της Spot JWT, Matt Gerber και τον Managing Director & Head of Strategic Planning της Grey Worldwide, Alessandro Panella, ενώ τα σεμινάρια ολοκληρώθηκαν με την ομιλία του CEO της 2ης πιο αποτελεσματικής εταιρείας στην Ευρώπη (βάσει κατάταξης της Effie Worldwide) Lowe Athens, James Nass. Ενδιάμεσα, ο Director Agents & Developing Market της Warner Bross, Francois Simonetta, παρουσίασε την Clip Library της γνωστής εταιρείας παραγωγής. klik advertising