"Μπελάς" η τοποθέτηση προϊόντων σε εκπομπές

 
Νέους μπελάδες δημιουργεί σε κανάλια και παρουσιαστές η πρακτική της τοποθέτησης προϊόντων μέσα σε εκπομπές. Τελευταίο κρούσμα, η περίπτωση του Άκη Πετρετζίκη στο «Πρωινό mou».
Η στήλη της μαγειρικής στην πρωινή εκπομπή έχει για χορηγό εταιρεία προϊόντος το οποίο, βάσει της συμφωνίας με το Mega, είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί στις συνταγές του ο master chef...

Έλα, όμως, που ο μάγειρας- πάνω στη φούρια του να μην του καεί το φαΐ- περιέγραψε λανθασμένα τις ιδιότητες του διαφημιζόμενου προϊόντος, με αποτέλεσμα να προκαλέσει την αντίδραση της εταιρείας, η οποία εξέφρασε τη δυσαρέσκεια της προς το εμπορικό τμήμα του Mega.
Το κανάλι, με τη σειρά του, έκανε επίπληξη στον Άκη Πετρετζίκη, να μην τα ξανακάνει... σαλάτα. Δεν είναι εποχές για να χάνονται χορηγίες. klik real