Συνεχίζεται η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης το 2011

 
Συνεχίζεται η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης και το πρώτο 4μηνο του 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services.
 Έτσι, η τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη του Απριλίου του 2011 ήταν μειωμένη κατά 13,99% από την αντίστοιχη του Απριλίου του 2010, ενώ στο σύνολο του πρώτου 4μηνου του 2011 η πτώση ανεβαίνει στο -18,78% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010...Πιο συγκεκριμένα, τον Απρίλιο τη μεγαλύτερη πτώση είχαν για μια ακόμα φορά τα περιοδικά (-23%), αλλά και το ραδιόφωνο (-20,36%), ενώ η πτώση στις εφημερίδες περιορίστηκε στο -6,82%. Τον Απρίλιο η τηλεόραση φαίνεται να έχει τις μικρότερες απώλειες που φθάνουν στο -3,17%.  Όσον αφορά στο σύνολο του 4μηνου του 2011, το ραδιόφωνο περνάει στην πρώτη θέση των απωλειών (-30,06%), ενώ οι απώλειες στα περιοδικά είναι της τάξης του -23,25%. Ωστόσο εδώ, η τηλεόραση εμφανίζει μεγαλύτερες απώλειες από τον Απρίλιο, που φθάνουν στο -17,20%.

Τέλος, οι εφημερίδες έχουν τις μικρότερες απώλειες, «μόλις» -8,92%.