Τα μέτρα για την αγορά επικοινωνίας & media

 
Σαφείς και ξεκάθαρες αναφορές σε μέτρα και ρυθμίσεις που αφορούν την αγορά επικοινωνίας και media περιλαμβάνει η νέα ελληνική πρόταση στους θεσμούς.
Βαριά μέτρα που ακουμπάνε και την αγορά επικοινωνίας και media περιλαμβάνει η ελληνική πρόταση που κατατέθηκε προς τονΕυρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας [ESM] και αφορά τη χρηματοδότηση των δανειακών αναγκών της χώρας από την 01/07/2015 έως τις 30/06/2018, για τρία δηλαδή χρόνια

Στο κείμενο της πρότασης γίνεται σαφής αναφορά σε επιβολή φόρου στις τηλεοπτικές διαφημίσεις καθώς και την προκήρυξη διεθνούς δημόσιας προσφοράς για την απόκτηση τηλεοπτικών αδειών και χρήση των αντίστοιχων συχνοτήτων

Επίσης, σημειώνεται πως η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε εισαγωγή σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ νέων μεταρρυθμίσεων για το σπάσιμο των καρτέλ σε χονδρικό εμπόριο, κατασκευές, ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και μέσα ενημέρωσης.




klik advertising.gr