Το top 20 των διαφημιστικών


Την πλήρη εικόνα στην αγορά αποτυπώνει η έκδοση "Αγορά Επικοινωνίας & ΜΜΕ στην Ελλάδα" που κυκλοφόρησε πρόσφατα από την Direction. Καθώς η ημερομηνία εφαρμογής του νέου νόμου για την διαφήμιση και τα media πλησιάζει και η κατάσταση δυστυχώς αναμένεται να γίνει ακόμη πιο δύσκολη και για αρκετές διαφημιστικές εταιρείες, μια ματιά στην κερδοφορία που παρουσίασαν -με βάση τα τελευταία διαθέσιμα οικονομικά στοιχεία- οι εταιρείες του χώρου, επιτρέπει κάποια πρώτα συμπεράσματα για το περιβάλλον στο οποίο αναμένεται να εφαρμοστεί το νέο καθεστώς.

Σύμφωνα με την Direction Business Reports, από την εξέταση του συνοπτικού ομαδοποιημένου ισολογισμού των 72 μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιρειών καταγράφεται συνολική κερδοφορία προ φόρων για το 2013 ύψους 1,93 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 5,72 εκατ. ευρώ το 2012. Για το 2013 από το σύνολο των 72 διαφημιστικών εταιρειών, 49 παρουσίασαν κέρδη προ φόρων (68,06%), ενώ 23 (31,94%) εμφάνισαν ζημίες προ φόρων. Οι επιχειρήσεις εργάστηκαν το 2013 με περιθώριο καθαρού κέρδους 0,59% έναντι αρνητικού -1,58% το αντίστοιχο διάστημα του 2012.

Στην κορυφή της λίστας της κατάταξης των διαφημιστικών εταιρειών (βάσει κερδών προ φόρων) για το 2013 βρέθηκε η THE NEWTONS LABORATORY AE με 710 χιλ. ευρώ (-10,32% σε σχέση με το 2012), στην 2η θέση η BBDO ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑE με 693 χιλ. ευρώ, έναντι ζημιών προ φόρων 2,19 εκατ. ευρώ το 2012, στην 3η θέση η SPOT THOMPSON ΑE με 518 χιλ. ευρώ (-19,95% σε σχέση με το 2012), στην 4η θέση η POLLEN ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑEμε 452 χιλ. ευρώ (+40,10% σε σχέση με το 2012), στην 5η θέση TBWA ATHENS ΑE με 299 χιλ. ευρώ, στην 6η θέση η ΕΛΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΠΕ με 284 χιλ. ευρώ και ακολουθούν οι εταιρείες ORANGE AΕ (7η θέση) με 275 χιλ. ευρώ, TRIBE ΑE (8η θέση) με 222 χιλ. ευρώ,BOLD/OGILVY & MATHER ΑΕΕ (9η θέση) με 204 χιλ. ευρώ και NEXT COM AE (10η θέση) με 180 χιλ. ευρώ.
 

klik advertising.gr