Κορυφαίο brand η Google

https://www.google.gr/images/srpr/logo11w.png 
Τι έδειξε η έκθεση της Millward Brown για λογαριασμό του WPP, αναφορικά με τα κορυφαία, από πλευράς αξίας, brands.
Οι Google, Apple, IBM και Microsoft είναι οι εταιρείες που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις, από πλευράς brand αξίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης που πραγματοποίησε η Millward Brown για λογαριασμό του ομίλου WPP. Η McDonald’s από την πλευρά της, είναι το μοναδικό μη τεχνολογικό brand που βρίσκεται μέσα στο top 5, υπογραμμίζοντας έτσι την ανάπτυξη του digital τα τελευταία χρόνια.

Στο μεταξύ, έπειτα από τρία χρόνια στην κορυφή της σχετικής λίστας με τίτλο «The BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands», η Apple έπεσε στη δεύτερη θέση, παραχωρώντας την κορυφή στη Google, καθώς είδε την αξία της να πέφτει κατά 20% λόγω της έλλειψης καινοτομίας. Η Google από την πλευρά της, συνέχισε να επενδύει χρήματα σε διάφορες πρωτοβουλίες, που της επέτρεψαν να βελτιώσει την brand αξία της κατά 40%.



«Πιστεύω πως ο κόσμος αντιμετωπίζει την Apple σαν ένα brand που έφερε επανάσταση στον κόσμο, ωστόσο έχει επιβραδύνει λίγο τους ρυθμούς της. Το γεγονός πως η Google δεν αρκείται με τη δραστηριοποίηση σε έναν τομέα, επιδεικνύει τη θέλησή της να δοκιμάσει νέα πράγματα» τόνισε ο vice president της Millward Brown Optimor, Oscar Yuan.     

Σημειώνεται πως η έκθεση επεκτάθηκε στους τομείς τροφίμων και αναψυκτικών, τεχνολογίας, αυτοκινητοβιομηχανίας, λιανεμπορίου, οικονομικών υπηρεσιών και πολυτελών ειδών. Στο χώρο του retail εξακολουθεί να ηγείται η Amazon, αυξάνοντας την αξία της κατά 41%, ενώ κορυφαίο brand στο χώρο ένδυσης είναι η Nike, που κατάφερε να ρίξει στη δεύτερη θέση τη Zara. Στον τομέα αυτοκίνησης, η Toyota κατέλαβε την πρώτη θέση.
 
 
klik advertising.gr