Περιοδικό Σχεδία: Η δημοσιογραφία της αλληλεγγύης

 
Τα Περιοδικά Δρόμου είναι ένα Ευρωπαικό και Παγκόσμιο φαινόμενο. Πλέον, έρχονται και στη χώρα μας με πρώτη και καλύτερη τη "Σχεδία".
Την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου θα κυκλοφορήσει λοιπόν, όχι στα περίπτερα, αλλά στους δρόμους της πόλης, το πρώτο ελληνικό Περιοδικό Δρόμου.
Η "Σχεδία", εντάσσεται στα 122 πλέον Περιοδικά Δρόμου, που κυκλοφορούν σε παγκόσμιο επίπεδο. "121 (μέχρι το λανσάρισμα του ελληνικού περιοδικού) εφημερίδες δρόμου, 40 χώρες, 6 ήπειροι, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια" είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.street-papers.org).
Πωλητές από ευπαθείς ομάδες
Οι πωλητές της "Σχεδίας" προέρχονται από ευπαθείς ομάδες συμπολιτών μας:
Άστεγοι, άνεργοι και άνθρωποι που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Είναι άνθρωποι που βιώνουν με τον πιο σκληρό τρόπο τις συνέπειες της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που μαστίζει την ελληνική γη.
Το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα Περιοδικά Δρόμου που εκδίδονται αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Η λογική της κυκλοφορίας τους, είναι υπέρ του πωλητή τον οποίο και προσπαθούν να ενισχύσουν.

Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (3,00 ευρώ), το 50% (δηλαδή το 1,50€) πηγαίνει απευθείας στον ίδιο τον πωλητή.
Συγκεκριμένα. Ο πωλητής αγοράζει αντίτυπα της εφημερίδας/περιοδικού, καταβάλλοντας το 50% σε σχέση με την αναγραφόμενη στο εξώφυλλο τιμή πώλησης της εφημερίδας/περιοδικού και στη συνέχεια τα πουλάει, κρατώντας το σύνολο των εσόδων για τον εαυτό του.
Πρόκειται για μια βασική βοήθεια έτσι ώστε οι ευπαθείς συμπολίτες μας να μπορέσουν να εξασφαλίσουν ένα μίνιμουμ έστω έσοδο την ημέρα, για τις πιο βασικές τους ανάγκες.
Ένα ανεξάρτητο, συνεπές, δημοσιογραφικό περιοδικό με έντονα τα κοινωνικά χαρακτηριστικά
Το περιοδικό δρόμου "Σχεδία" εκδίδεται από την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία "ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΜΚΟ", η οποία ιδρύθηκε το 2010 με στόχο την παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών στους αστέγους και σε άλλους κοινωνικά και οικονομικά ευάλωτους πληθυσμούς, και την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού.
Το περιεχόμενο του περιοδικού, θα εστιάζει σε θέματα κοινωνικά. Πέραν όμως από τη νέα της εκδοτική κίνηση, η ΜΚΟ "ΔΙΟΓΕΝΗΣ", διοργανώνει και την καμπάνια "Γκολ στη Φτώχεια".
Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας έχει συσταθεί η "ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα αστέγων" που συμμετέχει, κάθε χρόνο, στο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων (www.homelessworldcup.org), ένα σημαντικό αθλητικό και πρωτίστως, κοινωνικό κίνημα.

  Η παρουσίαση του περιοδικού θα γίνει την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα του Δήμου Αθηναίων (αίθουσα "Οδοιπορικό στην Παλιά Αθήνα", Ηρακλειδών 66 και Θεσσαλονίκης, Θησείο, στις 14:00).
Χρήσιμα:
Πώς μπορεί κάποιος να γίνει πωλητής;
Μπορεί κάποιος να γίνει πωλητής όταν:
-Είναι άστεγος ή διαμένει σε κατάλυμα επείγουσας, προσωρινής φιλοξενίας ή σε επισφαλή κατοικία
-Είναι άνεργος ή έχει εισόδημα χαμηλότερο του κατώτατου μισθού
-Είναι άνω των 16 χρόνων
-Θέλει να αλλάξει τη ζωή του προς το καλύτερο
-Παρακολουθήσει και ολοκληρώσει το αρχικό στάδιο εκπαίδευσης
Από τη στιγμή που θα γίνει πωλητής:
-Θα του δοθούν δωρεάν δέκα (10) αντίτυπα. Είναι το αρχικό του κεφάλαιο.
-Όταν πουλήσει αυτά τα πέντε αντίτυπα, μπορεί να χρησιμοποιήσει το αρχικό κεφάλαιο για την αγορά άλλων, στο 50% της ονομαστικής τους αξίας (αξία εξωφύλλου). Με άλλα λόγια, ως πωλητής αγοράζει το περιοδικό 1,50 ευρώ και το πουλάει 3,00 ευρώ.
Παράλληλα, αποκτά πρόσβαση στις υπόλοιπες υπηρεσίες που παρέχονται στους πωλητές.
Κάθε πωλητής:
Παίρνει μία ειδική κάρτα με τα στοιχεία του και ένα διακριτικό γιλέκο, που πρέπει να φοράει τις ώρες που πουλάει το περιοδικό.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Περιοδικό Δρόμου "Σχεδία"
Φαβιέρου 39Α, 10438 Αθήνα
Τ: 213 0231220
www.shedia.gr
info@shedia.gr


  klik news247.gr