Η τηλεόραση χάνει κοινό

Σε μέρες που χρήματα πλέον δεν υπάρχουν για διασκέδαση και οι έξοδοι έχουν περιοριστεί, ο κόσμος κλείνεται στο σπίτι, αλλά δεν ανοίγει την τηλεόραση. Είτε γιατί δεν την εμπιστεύεται, είτε γιατί δεν προσφέρει τίποτα το καινούργιο...


Η απώλεια αυτή καταγράφεται στις έρευνες, και έτσι, σε σχέση με τον περσινό Νοέμβριο, φέτος η συνολική τηλεθέαση του prime time από το 44,3% που ήταν, έπεσε στο 41,8% και ο μέσος χρόνος παρακολούθησης την ημέρα, από 5 ώρες και 5 λεπτά, μειώθηκε σε 4 ώρες και 49 λεπτά. klik fimotro