Τα 5 θανάσιμα αμαρτήματα του marketing

Στο marketing υπάρχουν κάποια πράγματα, που πιθανότατα μπορούν να κάνουν περισσότερο κακό από καλό. Ο συγγραφέας Jonah Sachs τα χαρακτηρίζει ως τα 5 θανάσιμα αμαρτήματα του χώρου.
1. Ματαιοδοξία
Όπως στην ελληνική μυθολογία, ο Νάρκισσος ερωτεύτηκε την αντανάκλαση του εαυτού στα νερά της λίμνης και αυτό απέβη μοιραίο, έτσι και στο σύγχρονο marketing η δημιουργία μίας ιστορίας με κεντρικό μήνυμα την υπεροχή και τα οφέλη ενός προϊόντος, μπορεί να αποβεί επίσης καταστροφικό. Το σημερινό κοινό λαμβάνει κατά μέσο όρο περισσότερα από 3.500 μηνύματα ημερήσια μην το ξεχνάμε…


2. Αυθεντία
Είναι ευρέως και παγκοσμίως γνωστή η ιστορία του βασιλιά του Χ. Κ. Άντερσεν, στο οποίο οι ράφτες του ισχυρίζονταν πως τα ρούχα του ήταν από τόσο εκλεπτυσμένο ύφασμα που μόνο οι πιο σοφοί μπορούσαν να δουν. Σε περίπτωση, που χτίζετε καμπάνιες επάνω σε ζητήματα αυθεντίας, είτε χρησιμοποιώντας επιστημονικές μελέτες είτε έρευνες, είναι βέβαιο πως ο καταναλωτής θα προτιμήσει κάτι λιγότερο σύνθετο και σίγουρα περισσότερο ανθρώπινο.

3. Ανειλικρίνεια
Η ιστορία του λύκου που ντύθηκε αρνί... Μην προσπαθήσετε να δημιουργήσετε ψευδείς εικόνες για το προϊόν και τις υπηρεσίες σας. Αυτό μπορεί να αποβεί πιο επώδυνο από όσο φαντάζεστε κι αυτό γιατί ο καταναλωτής σήμερα είναι πιο ενημερωμένος από ποτέ. Μία αληθινή και πραγματική παρουσίαση των πραγμάτων είναι πολύ πιο αποδοτική.

4. Παραπλάνηση
Το κατ' εξοχήν σημείο αναφοράς στο Μάγο του ΟΖ. Σε περίπτωση, που σήμερα προσπαθείτε να περάσετε μηνύματα προσποιούμενος πως είστε μεγαλύτερος και δυνατότερος από την πραγματικότητα, είναι απόλυτα βέβαιο πως το αποτέλεσμα θα είναι αντίστοιχα μικρό και απογοητευτικό.

5. Εμπαιγμός
Το χιούμορ έχει τεράστια διαφορά από τον εμπαιγμό. Δεν είναι απαραίτητο, να προσπαθείτε πάντοτε σε κάθε καμπάνια που δημιουργείτε να περνάτε χιουμοριστικό ή διασκεδαστικό πνεύμα. Υπάρχουν και καταστάσεις που μία χιουμοριστική διάθεσή δεν οδηγεί πουθενά. klik advertising