Μάλιστα, το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι ομάδες επικοινωνίας «ζουν πολύ στη δημιουργική και social φούσκα τους», ενώ δίνουν υπερβολική έμφαση σε metrics όπως τα Likes του Facebook. Συμπερασματικά, το 74% των CEOs επιθυμεί οι marketers να εστιάσουν περισσότερο σε χειροπιαστά αποτελέσματα. Όπως ανέφερε δε ο Jerome Fontaine, CEO της Fournaise, «οι Marketers πρέπει να καταλάβουν ότι χρειάζεται να γίνουν πιο ουσιαστικοί εάν επιθυμούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των CEOs». klik marketingweek
Οι CEOs αμφισβητούν το ρόλο των Marketers
Μάλιστα, το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι ομάδες επικοινωνίας «ζουν πολύ στη δημιουργική και social φούσκα τους», ενώ δίνουν υπερβολική έμφαση σε metrics όπως τα Likes του Facebook. Συμπερασματικά, το 74% των CEOs επιθυμεί οι marketers να εστιάσουν περισσότερο σε χειροπιαστά αποτελέσματα. Όπως ανέφερε δε ο Jerome Fontaine, CEO της Fournaise, «οι Marketers πρέπει να καταλάβουν ότι χρειάζεται να γίνουν πιο ουσιαστικοί εάν επιθυμούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των CEOs». klik marketingweek