Ανατροπές στην τηλεθέαση έφερε η έκτακτη επικαιρότητα

 
Την έντονη ανησυχία των πολιτών για τις εξελίξεις σε οικονομικό και πολιτικό επίπεδο αντανακλά η χθεσινή τηλεθέαση, η οποία επεφύλασσε σημαντικές ανατροπές.
Όπως φαίνεται από τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, την Τετάρτη 15 Ιουνίου κερδισμένα ήταν τα κανάλια που μετέδιδαν σε ζωντανές ειδησεογραφικές εκπομπές τις πολιτικές εξελίξεις. Έτσι, το Mega βρέθηκε στην πρώτη θέση με μερίδιο 19,8%, αυξημένο κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες από την προηγούμενη Τετάρτη...

Ωστόσο, η έκπληξη ήρθε από το Alter, το οποίο σκαρφάλωσε στην 2η θέση, με όχημα τη ζωντανή μετάδοση των πολιτικών εξελίξεων. Η εξέλιξη αυτή έδειξε για άλλη μια φορά, ότι το ειδησεογραφικό κομμάτι αποτελεί ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το πολύπαθο κανάλι.

Παράλληλα, ιδιαίτερα ενισχυμένα ήταν και άλλα δύο κανάλια που έχουν έντονο ειδησεογραφικό προφίλ, ο Σκάι και η ΝΕΤ. Ο Σκάι βρέθηκε μεν στη «χαμηλή» 6η θέση, αλλά με αισθητά ανεβασμένο μερίδιο, 8,2% από 5,1%. Η ΝΕΤ εξάλλου, βρέθηκε στην 7η θέση με μερίδιο 8,1% έναντι 6,8% που είχε την Τετάρτη 8 Ιουνίου. klik marketing week