Σημαντική απήχηση των social media

 
Τα αποτελέσματα έρευνας για τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στα νοικοκυριά, ανακοίνωσε η Eurostat κι ανέλυσε το Παρατηρητήριο για την ΚτΠ.
Τα θέματα υγείας και η ανάγνωση ηλεκτρονικών περιοδικών και εφημερίδων σημείωσαν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση το 2010, φτάνοντας το 50% και 57% αντίστοιχα (από 27% και 49% το 2009)... Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας για τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στα νοικοκυριά και τον πληθυσμό για το 2010, όπως ανακοινώθηκαν από την Eurostat και ανέλυσε το Παρατηρητήριο για την ΚτΠ, το 46% των ελληνικών νοικοκυριών διέθετε το 2010 σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ αν εστιάσουμε σε ευρυζωνικές συνδέσεις αποκλειστικά, το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται στο 41%.

Αξιοσημείωτη είναι η απήχηση των κοινωνικών δικτύων (social media), που σηματοδότησαν την εποχή του web 2.0, με πιο γνωστές τις YouTube, facebook, twitter, Hi5, MySpace, κ.λπ. Σύμφωνα με στοιχεία ερευνών, το ποσοστό των Ελλήνων που χρησιμοποιεί τα social media διαμορφώθηκε στο 36% το 4ο τρίμηνο του 2010, έναντι μόλις 14% το 1ο τρίμηνο του 2009 (αύξηση 157%) και 2% το 1ο τρίμηνο του 2008 (αύξηση 1.550%).

Στο σύνολο των δραστηριοτήτων, πρώτες έρχονται όσες σχετίζονται με την επικοινωνία και την αναζήτηση πληροφοριών, ενώ τέσσερις στους 10 χρήστες επιλέγουν το διαδίκτυο για δουν τηλεοπτικές εκπομπές ή να ακούσουν ραδιόφωνο, αλλά και για να κατεβάσουν μουσική, ταινίες και παιχνίδια. klik advertising