Tην στήριξή της στην εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους», μέσω μιας Facebook εφαρμογής που επιδιώκει να επισημάνει την σημασία της πρόληψης, παρέχει η OgilvyOne.
Συγκεκριμένα, οι χρήστες καλούνται να μπουν στην επίσημη σελίδα της εκστρατείας στο Facebook (www.facebook.com/FTBC.Stoxos) και να "βάλουν στόχο" μία γυναίκα, προκειμένου να την ενημερώσουν ότι με σύμμαχο την πρόληψη, μπορεί να νικήσει τον καρκίνο του στήθους. Ένα σχετικό post δημοσιεύεται στο Wall του χρήστη – “στόχου”, αξιοποιώντας τις δυνατότητες για virality...
Παράλληλα με την εφαρμογή "Βάζω στόχο εσένα", η OgilvyOne έχει επιμεληθεί τη νέα σελίδα του Στόχου στο Facebook, όπου οι υποστηρικτές του μπορούν να ενημερώνονται για τις δράσεις της εκστρατείας.
Η Μαριλένα Στρατοπούλου, Executive Producer της εκστρατείας του «Στόχου» δήλωσε για τη συνεργασία με την OgilvyOne: «Όταν ξεκίνησε η δράση μας στην Ελλάδα, αυτό που μας έκανε να ξεχωρίσουμε ήταν οι εντυπωσιακά μεγάλες εκδηλώσεις μας και η προβολή τους στα δελτία ειδήσεων. Σήμερα, 10 χρόνια μετά, που το τοπίο στην επικοινωνία έχει αλλάξει ριζικά, είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για την συνεργασία και την προσφορά της OgilvyOne, γιατί πιστεύουμε ότι για μια ακόμη φορά με τη βοήθειά της θα κάνουμε τη διαφορά». klik advertising
Παράλληλα με την εφαρμογή "Βάζω στόχο εσένα", η OgilvyOne έχει επιμεληθεί τη νέα σελίδα του Στόχου στο Facebook, όπου οι υποστηρικτές του μπορούν να ενημερώνονται για τις δράσεις της εκστρατείας.
Η Μαριλένα Στρατοπούλου, Executive Producer της εκστρατείας του «Στόχου» δήλωσε για τη συνεργασία με την OgilvyOne: «Όταν ξεκίνησε η δράση μας στην Ελλάδα, αυτό που μας έκανε να ξεχωρίσουμε ήταν οι εντυπωσιακά μεγάλες εκδηλώσεις μας και η προβολή τους στα δελτία ειδήσεων. Σήμερα, 10 χρόνια μετά, που το τοπίο στην επικοινωνία έχει αλλάξει ριζικά, είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για την συνεργασία και την προσφορά της OgilvyOne, γιατί πιστεύουμε ότι για μια ακόμη φορά με τη βοήθειά της θα κάνουμε τη διαφορά». klik advertising