Ανάγκη ένα εθνικό σύστημα branding!

 
Στην αναγκαιότητα ενός εθνικού συστήματος «branding» για την Ελλάδα, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΜΜΕΧ, καθηγητής Χρήστος Πιτέλης, σε ομιλία του στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, μετά από πρόσκληση της WPP...
Στην αναγκαιότητα ενός εθνικού συστήματος «branding» (εμπορικού σήματος) για την Ελλάδα, αλλά και στις προσπάθειες που καταβάλλει η ελληνική κυβέρνηση σε συνεργασία με όλους τους φορείς προς αυτή την κατεύθυνση, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΜΜΕΧ (Ελληνικός Οργανισμός Μικρών-Μεσαίων Επιχειρήσεων και Χειροτεχνίας), καθηγητής Χρήστος Πιτέλης, σε ομιλία του σε εκδήλωση στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, μετά από πρόσκληση του μεγαλύτερου ομίλου επικοινωνίας στον κόσμο (WPP), για τη σημασία του εμπορικού σήματος στην ανταγωνιστικότητα επιχειρήσεων και κρατών.
Στην εκδήλωση, στην οποία παρουσιάστηκαν τα κορυφαία εμπορικά σήματα στον κόσμο και συμμετείχαν σημαντικοί εκπρόσωποι της παγκόσμιας αγοράς, ο πρόεδρος του ΕΟΜΜΕΧ παρουσίασε μια νέα προσέγγιση «Mega-Branding», που αναφέρεται στη διαρκή βελτίωση της ικανότητας μιας επιχείρησης να προσδιορίζει διαχρονικά το μείγμα μεταξύ δημιουργίας αξίας και την ιδιοποίησή της ως κέρδος, αλλά και της αντιμετώπισης της σχέσης ανταλλαγής που συχνά εμφανίζεται μεταξύ των δύο.
Με τον τρόπο αυτό, ο κ. Πιτέλης ανέδειξε τη σημασία που έχει η ανάπτυξη ανταγωνιστικών εμπορικών σημάτων για τη δυναμική των επιχειρήσεων, ειδικά των μικρομεσαίων, αλλά και για την οικονομία ως σύνολο, ενώ τέλος αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα ενός συστήματος εθνικού branding και για την περίπτωση της Ελλάδας. klik advertising