Παραπάνω από τους μισούς ερωτηθέντες, αξιοποιούν το διαδίκτυο, στο σπίτι ή στον εργασιακό τους χώρο...
Αναφορικά με την εμπιστοσύνη στα μέσα ενημέρωσης, το ίντερνετ και η τηλεόραση καταλαμβάνουν την πρώτη θέση και ακολουθούν οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο.
Μάλιστα, η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών μέχρι 44 ετών προτιμούν το ίντερνετ για ενημέρωση.
Σύμφωνα με την έρευνα του Παρατηρητηρίου, το διαδίκτυο μπαίνει σε ολοένα και περισσότερα σπίτια χρόνο με το χρόνο, έχοντας πλέον καλύψει σχεδόν το ήμισυ του ελληνικού πληθυσμού. Έτσι, το 46% των ελληνικών νοικοκυριών διέθετε το 2010 σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ στις ευρυζωνικές συνδέσεις ειδικά, το ποσοστό διαμορφώνεται στο 41%.
Το 2010, ένας στους δύο Έλληνες δήλωσε ότι χρησιμοποίησε ηλεκτρονικό υπολογιστή (Η/Υ) και το 44% ότι έκανε χρήση του διαδικτύου. Επίσης, ένας στους τέσσερις (25%) χρησιμοποίησαν υπηρεσίες 3ης γενιάς (3G) μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
Τέσσερις στους δέκα Έλληνες συνδέονται σε τουλάχιστον εβδομαδιαία βάση στο διαδίκτυο, σημειώνοντας αύξηση 7,9% σε σχέση με το 2009 και 24% σε σχέση με το 2008. Ωστόσο, η απόσταση από τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο παραμένει σταθερή και είναι της τάξης των 20 - 25 ποσοστιαίων μονάδων.
Τέσσερις στους δέκα χρήστες επιλέγουν το διαδίκτυο για να δουν τηλεοπτικές εκπομπές ή να ακούσουν ραδιόφωνο, αλλά και για να «κατεβάσουν μουσική», ταινίες και παιχνίδια. Τρεις στους δέκα χρήστες κάνουν χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, δύο στους δέκα ηλεκτρονικές αγορές, ενώ σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα βρίσκεται η χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής και πώλησης προϊόντων/ υπηρεσιών μέσω διαδικτύου (13% και 1% αντίστοιχα).
Αξιοσημείωτη είναι η απήχηση των κοινωνικών δικτύων (social media), όπως YouTube, Facebook, Twitter, Hi5, MySpace κλπ. Το ποσοστό των Ελλήνων που τα χρησιμοποιεί, διαμορφώθηκε στο 36% το τέταρτο τρίμηνο του 2010, έναντι μόλις 14% το πρώτο τρίμηνο του 2009 (αύξηση 157%) και 2% το πρώτο τρίμηνο του 2008.