Τα σημάδια του σεξ

Τα σημάδια του σεξ 
Κάποτε ο Βρετανός γενετιστής J.B.S. Haldane είχε πει απαντώντας σε μια ερώτηση για το θεό: «Ξέρω μόνο ότι έχει μια προτίμηση στους σκαραβαίους αφού υπάρχουν τουλάχιστον τριακόσιες χιλιάδες ήδη. Επίσης λατρεύει το παιχνίδι της εύρεσης συντρόφου από τους ανθρώπους αφού κανένα στοιχείο της συμπεριφοράς μας δεν είναι πιο πολύπλοκο».
Στη σύγχρονη εποχή όμως πολλά στοιχεία της αναπαραγωγικής συμπεριφοράς έχουν αποκωδικοποιηθεί. Και στις περισσότερες περιπτώσεις ξέρουμε πότε μια γυναίκα φλερτάρει. Αρκεί να μπορούμε να διαβάσουμε τα σημάδια…
Φλερτάροντας
Όλες οι γυναίκες από τις ζούγκλες του Αμαζονίου μέχρι τα καφέ του Παρισιού φλερτάρουν με τον ίδιο τρόπο. Πρώτα χαμογελούν στο θαυμαστή στους, ανασηκώνουν τα βλέφαρα και μετά κοιτάνε αλλού. Πολύ συχνά επίσης καλύπτουν το πρόσωπο τους με τα χέρια τους και γελούν νευρικά καθώς κρύβονται πίσω από αυτά.. Η αλληλουχία αυτή είναι τόσο χαρακτηριστική που ο θεμελιωτής της ανθρώπινης ηθολογίας Irenäus Eibl-Eibesfeldt θεώρησε κληρονομική.

Η «γλώσσα» των ματιών
Δεν είναι τυχαίο που το πέπλο έχει καθιερωθεί σε τόσες κουλτούρες. Η επαφή με τα μάτια φαίνεται ότι έχει άμεσο αποτέλεσμα και είναι δείγμα έντονου ενδιαφέροντος. Στις δυτικές κουλτούρες που επιτρέπεται η οπτική επαφή, πιθανοί σύντροφοι κοιτούν το ταίρι τους για δύο ή τρία δευτερόλεπτα κατά τα οποία οι κόρες διαστέλλονται. Στη συνέχεια αυτός που κοιτάει στρέφει το βλέμμα του μακριά. Ο άλλος είτε χαμογελάει (αποδοχή) είτε κοιτάει αλλού (απόρριψη).

Στο μπαρ
Σύμφωνα με τον ανθρωπολόγο David Givens και το βιολόγο Timothy Perper που έχουν μελετήσει την ανθρώπινη συμπεριφορά σε μπαρ το φλερτ έχει πέντε χαρακτηριστικά σημεία. Η πρώτη φάση είναι αυτή της «αναζήτησης προσοχής» κατά την οποία οι γυναίκες χρησιμοποιούν κοινές (λικνίζονται, τεντώνονται, χαμογελούν) και μη κοινές τακτικές (γλείφουν το πάνω χείλος του στόματος, κοκκινίζουν) με τους άντρες. Συχνά όμως και όταν θέλουν να δηλώσουν «εδώ είμαι, έλα!» καμπυλώνουν τη μέση τονίζοντας τους γλουτούς και το στήθος.

Συγχρονισμός
Ο συγχρονισμός τους σώματος είναι το τελικό και το πιο ενδιαφέρον σημείο του φλερτ. Καθώς οι εν δυνάμει εραστές αποκτούν οικειότητα αρχίζουν να κινούνται συγχρονισμένα και αυτό σταδιακά αυξάνεται. Όταν ο άντρας σταυρώσει τα πόδια του μετά από λίγο ακολουθεί η γυναίκα, αν γείρει ελαφρά στα αριστερά γέρνει και η γυναίκα στην ίδια μεριά κ.ο.κ. Από τους σκαραβαίους στις αρκούδες τα ζεύγη που φλερτάρουν επιτελούν ρυθμικές ακολουθίες για να εκδηλώσουν τις προθέσεις τους.

Ταχύτητα
Το φλερτ στους ανθρώπους έχει κοινά χαρακτηριστικά με το φλερτ σε κατώτερα ζωικά είδη και το σύνηθες είναι η αργή προσέγγιση. Άντρες που είναι ιδιαίτερα επιθετικοί στην αρχή μπορεί να υποστούν την απόρριψη. Αν πλησιάσουν πιο κοντά, αγγίξουν πιο νωρίς ή μιλήσουν πιο πολύ από ότι πρέπει η διαδικασία χαλάει. Σε διάφορα είδη αράχνης το αρσενικό πρέπει να εισέλθει στο θάλαμο του θηλυκού ιδιαίτερα αργά προκειμένου να φλερτάρει και να αναπαραχθεί. Αν το κάνει πιο γρήγορα η θηλυκή αράχνη το κατασπαράσσει.

Το γεύμα
Πιθανώς δεν υπάρχει πιο συνηθισμένο τελετουργικό στις δυτικές κοινωνίες από το γεύμα-ραντεβού. Αν ο άντρας φλερτάρει πληρώνει και τότε το θηλυκό ενστικτωδώς γνωρίζει ότι τη φλερτάρει. Σε όλο τον κόσμο οι άντρες προσφέρουν δώρα και φαγητό πριν το σεξ ενώ στο ζωικό βασίλειο δεν υπάρχει πιο διαδεδομένο τελετουργικό από την προσφορά φαγητού. Και με αυτό αποδεικνύουν τις ικανότητες τους ως κυνηγοί, προμηθευτές αγαθών και αξιόλογοι σύντροφοι για αναπαραγωγή.

Οι οσμές
Ουσιαστικά το μόνο που δεν έχει διαλευκανθεί πλήρως σε σχέση με το τελετουργικό του φλερτ είναι επίδραση των οσμών. Κάθε άνθρωπος έχει το δικό του οσφρητικό αποτύπωμα και γυναίκες μπορούν να αντιλαμβάνονται οσμές σε πολύ μικρότερες δόσεις ενώ η όσφρηση τους είναι ιδιαίτερη οξυμένη κατά την ωορρηξία. Οι οσμές μπορούν να απελευθερώσουν ένα σύνολο αναμνήσεων και έτσι η σωστή αντρική οσμή τη σωστή στιγμή μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον της γυναίκας.
Στις δυτικές κοινωνίες όμως όπως και σε πολλές ασιατικές οι σωματικές οσμές θεωρούνται προσβλητικές και είναι πιθανότερο να προκαλέσουν αποστροφή παρά αποδοχή. Πολλοί κοινωνικοί επιστήμονες το αποδίδουν στην επίδραση της διαφήμισης ή σε άλλους λόγους. Για παράδειγμα στη Ιαπωνία εξαιτίας των προκαθορισμένων γάμων, γυναίκες και άντρες ωθούνταν σε επαφή με συντρόφους των οποίων την ιδιαίτερη οσμή να θεωρούσαν απωθητική.

Ποιος είπε ότι η γνώση δεν είναι δύναμη; klik men24