Ονομάζεται Πολυπαζάρι διότι ο καθένας ιδιώτης θα μπορεί να φέρνει το καθετί άχρηστο που έχει στο σπίτι του και να το βάζει σε έναν πάγκο για να το πουλήσει σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο αγοραστή. Κατά βάση θα υπάρχουν προς πώληση δίσκοι, cd, dvd, t-shirts, ρούχα, βιβλία, περιοδικά, παιχνίδια, μουσικά όργανα, αντίκες, χειροποίητα κοσμήματα κ.α . Το Πολυπαζάρι 2010 συνδιοργανώνουν το cine Studio, η Φιλοζωικη Κρητης και το Rockwind.eu.
Eίναι μια φιλόδοξη προσπάθεια που ξεκινάει στους δύσκολους καιρούς που ζούμε με την προοπτικη να πραγματοποιείται 1-2 φορές τον χρόνο. Σπίτια μας έχουμε χίλια δυο αχρείαστα πράγματα τα οποία μας πιάνουν χώρο και τα οποία σε άλλους ανθρώπους γύρω μας μπορεί να είναι τόσο χρήσιμα ή και συλλεκτικά! Ας τους τα διαθέσουμε λοιπόν...
Όποιος ενδιαφερόμενος στο να πουλήσει οτιδήποτε θα πρέπει να δηλώσει συμμετοχή στέλνοντας ονοματεπώνυμο, κινητό στο e-mail στο polypazari@yahoo.gr ή τηλεφωνοντας στο 6944 303131 μεχρι και την Παρασκευη 12 Νοεμβριου στις 7 το απογευμα, ετσι ωστε να δηλωσει τα στοιχεια του και το τι θελει να πουλησει και να κανει κρατηση του δικου του παγκου.
1 παγκος (2 μετρα) = 20 ευρω/μερα
1 παγκο μπορουν καποιοι που εχουν λιγα πραγματα να τον μοιραστουν μεταξυ τους ετσι ωστε να μειωσουν το κοστος ανα ατομο.
Το Πολυπαζαρι ξεκιναει με την σκεψη να αναπτυχθει και να γινει ενα μαζικο και μεγαλο πολιτιστικο πολυ-event. Χρειαζομαστε ολους εσας συμπαραστατες και συμμετεχοντες ετσι το οραμα αυτο να παρει σαρκα και οστα.
Το Πολυπαζαρι θα παρουσιαστει μεσω του καναλιου , εφημεριδων, ραδιοσταθμων αλλα και internet!
Ο χωρος θα ειναι ανοικτος μεταξυ 11 πμ – 6 μμ.
Σας περιμενουμε να κανουμε αυτο το “παρε-δωσε” μεταξυ μας και να περασουμε ωραια.
Πολυπαζαρι 2010 - 13-14 Νοεμβριου 11πμ – 6μμ cine Studio
Λεωφ. Ικάρου & Ηροδότου,ΝέαΑλικαρνασσός