Και ξαφνικά θυμήθηκαν πως υπάρχουμε… Τα τηλέφωνα άρχισαν να χτυπάνε, οι χαιρετούρες στον δρόμο «δίνουν και παίρνουν», το ίδιο και τα πλατιά χαμόγελα. Λόγια «μουλιασμένα» στο πετιμέζι και μια ευγένεια που σε σκλαβώνει, αλλά δεν σε πείθει! Μια ανάσα μόλις από τις αυτοδιοικητικές εκλογές και το «κόρτε» των υποψηφίων δημάρχων και περιφερειαρχών της χώρας με τους πολίτες έχει φθάσει στο αποκορύφωμά του!Τρέχουν και δεν φτάνουν. Και αυτό γιατί μία και μόνο παραπανίσια ψήφος μπορεί να κάνει τη διαφορά και να τους «χαρίσει» την πολυπόθητη νίκη.
«Πες μια καλή κουβέντα και στην οικογένεια της κουμπάρας σου να με «σταυρώσει», και από μένα ό, τι θες». Από ταξίματα και μεγάλα λόγια αυτές τις ημέρες, άλλο τίποτα! «Θα, Θα, Θα…».
Το ίδιο πάντα μίζερο και παρακμιακό προεκλογικό σκηνικό. Σουλάτσο στην αγορά και μοίρασμα -μαζί με τα εκλογικά φυλλάδια-, αναρίθμητων, κενών υποσχέσεων!
Είναι η στιγμή, που ο κάθε πολιτικάντης ξαφνικά θυμάται ότι την όποια πολιτική του οντότητα την οφείλει στον κάθε πολίτη αυτού του τόπου και στην απόφασή του να τον εκλέξει. Είναι η στιγμή που ο πολίτης αποκτά αξία στα μάτια όλων αυτών που χρόνια τώρα τον κοροϊδεύουν!
Το στόμα τους «γεμίζει» φύκια και μεταξωτές κορδέλες, υπό το φόβο της 7ης Νοεμβρίου, η οποία πλησιάζει! Ξεδιπλώνουν όλη την γλοιώδη επικοινωνιακή πολιτική τους, για να μας πείσουν! Λες κι αυτοί θα «φέρουν» την άνοιξη σ’ αυτόν τον πολύπαθο τόπο!
Ο κόσμος πλέον έχει απηυδήσει. Πράσινοι και γαλάζιοι εναλλάσσονται στην εξουσία, μα για τον τόπο προκοπή καμία! Είναι η καρέκλα της εξουσίας που σε αποχαυνώνει και δεν σου αφήνει περιθώρια να δράσεις ουσιαστικά για το καλό του τόπου σου; Είναι η έλλειψη πολιτικού οράματος; Είναι τα μικρά ή τα μεγάλα συμφέροντα που «κρατάνε» τελικά το τιμόνι της εξουσίας και δεν αφήνουν περιθώριο για αλλαγή πλεύσης; Τι είναι τελικά, που κάνει τον τόπο μας, αντί μπροστά, να πηγαίνει πίσω;
Ίσως τελικά, να ευθύνεται -ως ένα βαθμό- και ο κάθε πολίτης αυτής της χώρας ξεχωριστά για την «κατάντια» της, ο οποίος σε προεκλογικές περιόδους, όπως αυτή που διανύουμε, δίνει περισσότερο βάση στο προσωπικό του συμφέρον, ανταλλάσσοντας την ψήφο του, με χάρες! Η νοοτροπία του βολεμένου πολίτη, δημιουργεί και βολεμένους πολιτικούς!
Οι αυτοδιοικητικές εκλογές βρίσκονται προ των πυλών. Φροντίστε αυτή τη φορά να κάνετε την καλύτερη επιλογή! Τιμήστε με την ψήφο σας, τους υποψηφίους εκείνους, στα μάτια των οποίων διαβλέπετε την καθαρότητα, την ειλικρίνεια, το ήθος αλλά και πολιτικό όραμα! Προσπαθήστε να εντοπίσετε μέσα σε όλους αυτούς που διεκδικούν την ψήφο σας, ανθρώπους που μπορούν να προσφέρουν στο σύνολο και όχι αποκλειστικά και μόνο σε σας! Αλλάξτε την νοοτροπία του παρελθόντος, όσο ακόμη είναι καιρός! Μόνο έτσι, μπορεί να ξαναγεννηθεί η ελπίδα σ’ αυτόν τον τόπο… klik mediasoup