Οι νέες εντολές...


Από τον φίλο μας Δομέτιο Μ.

ΔΟΥΛΕΥΕ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ
έτσι κι αλλιώς δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις...

ΦΑΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ
θα μοιάσεις και με μοντέλο

ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
μείνει σπίτι...

ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ
το κάνει η τηλεόραση για εσένα...

ΝΙΩΣΕ ΑΣΦΑΛΗΣ
υπάρχει αστυνομία παντού...

ΜΗ ΓΕΛΑΣ
το γέλιο διώχνει το φόβο...

ΔΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟ
για να τη βγάλεις καθαηρή...

ΜΑΘΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
για να καταλαβαίνεις τους κατακτητές...

ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
τα κάνει όλα για το δικό σου καλό και το καλό της πατρίδας...

ΜΗ ΘΥΜΑΣΑΙ
ότι έγινε, έγινε και τώρα πρέπει να πληρώσεις εσύ!