Έχουν γραφτεί αρκετά αρνητικά σχόλια για τον κοινωνικό τουρισμό και τη συμπεριφορά ξενοδόχων και ιδιοκτητών ενοικιαζόμενων δωματίων σε «κοινωνικούς τουρίστες».Θα ήθελα να παραθέσω την άλλη όψη, αυτήν που πιστεύω ότι θα πρέπει να προβάλλεται εξίσου (αν όχι και περισσότερο).

Την προηγούμενη εβδομάδα κάναμε με την οικογένειά μου διακοπές μέσω του προγράμματος, στην Αλμυρίδα Χανίων, στα ενοικιαζόμενα δωμάτια με τίτλο : Έλενα (http://www.elena-almirida.gr/)
Η συμπεριφορά την ιδιοκτήτριας και του Νίκου του συζύγου της, αλλά και της Φωτεινής, της κοπέλας που καθάριζε το δωμάτιο κάθε ημέρα (και όχι μέρα παρά ημέρα που ήταν υποχρέωσή της) κυριολεκτικά μας σκλάβωσαν!!!!
Τι λουλούδια μας έβαζαν στο δωμάτιο (το τεράστιο δωμάτιο), τι κεράσματα βρίσκαμε σχεδόν καθημερινά (κρασί, λάδι, ρακί, καραμέλες, καφέ, κλπ), δεν περιγράφεται!
Η ευγένειά τους δε, ήταν μοναδική! Πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν με κάθε τρόπο, καθόλου μικρόψυχοι, καθόλου γκρινιάρηδες, άνθρωποι με το χαμόγελο μόνιμα στα χείλη τους! Επιχειρηματίες σωστοί, αλλά και άνθρωποι σπουδαίοι!
Αλλά και η συμπεριφορά των υπολοίπων επιχειρηματιών της περιοχής που επισκεφτήκαμε (super market, εστιατόρια, περίπτερα, φαρμακείο, cafe, παραλία, κλπ) ήταν άψογη!!!
Και οι τιμές τους λογικότατες!
Περάσαμε οικογενειακές διακοπές ΟΝΕΙΡΟ και σίγουρα με την πρώτη ευκαιρία θα ξαναπάμε!!
Παιδιά, σας συνιστούμε το μέρος ανεπιφύλακτα!!! Θα περάσετε ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
