ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ δέκα χρόνια μετά...


Παγκρήτια Συναυλία στο Ηράκλειο, την Τετάρτη 16 Ιουνίου στο Παγκρήτιο στάδιο!
Το Ηράκλειο συμπεριλαμβάνεται στις πόλεις που επέλεξαν οι αγαπημένοι τραγουδοποιοί Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας, να παρουσιάσουν μια από τις καλοκαιρινές τους συναυλίες, την Τετάρτη 16 Ιουνίου στις 9.30 το βράδυ, στο Παγκρήτιο Στάδιο.
Η μουσική των Χάρη & Πάνου Κατσιμίχα δε χρειάζεται συστάσεις, βγαίνει από την καρδιά της δεκαετίας του ‘80 γεμάτη συναισθήματα και φτάνει μέχρι σήμερα, ζεστή, ζωντανή και αληθινή. Μια φωνή που άλλοτε γίνεται παιχνίδι και άλλοτε σοβαρεύει, άλλοτε διαμαρτυρία και άλλοτε ποίηση, αλλά ποτέ δε χάνει την ουσία και την αυθεντικότητά της.
Από τα «Ζεστά Ποτά» του 1985 έως το τελευταίο live album τους που κυκλοφόρησε είκοσι χρόνια αργότερα, το 2001 και το «Στους ελαιώνες της αγάπης» που κυκλοφόρησε το 2002, η πορεία των αδελφών Κατσιμίχα ήταν πάντα συνεπής. Γι’ αυτό και το ελληνικό κοινό τους ακολούθησε και τους ακολουθεί με συγκινητική αφοσίωση ακόμα και μετά την απόφασή τους να πάρουν χωριστούς δρόμους.
Οι Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας, 10 χρόνια μετά από την τελευταία αποχαιρετιστήρια συναυλία τους το 2001, επανασυνδέονται μουσικά και περιοδεύουν ξανά, έχοντας στο πλευρό τους αξιόλογους συνεργάτες.
Μετά από δέκα χρόνια, φαίνεται ότι «τίποτα δεν έχει αλλάξει»!
Την οργάνωση και επιμέλεια της παραγωγής έχει αναλάβει η εταιρεία Γαλαξίας Παραγωγές.